Livrare și retur

Costul livrării produselor din comanda ta este indicat în coșul de cumpărături și în pagina “Detalii comandă”. Această sumă depinde de greutatea totală a produselor și de distanța față de rutele standard ale curierilor. Schimbarea adresei de livrare va modifica automat și costul transportului pentru comandă.

Pentru produsele aflate în stoc, livrarea pe teritoriul național se efectuează în aproximativ 1-3 zile lucrătoare de la momentul facturării comenzii și generării AWB- ului în platorma curierului. Odată plasată comanda, stocul este rezervat și va fi confirmată de către un operator uman, fie în aceeași zi, fie în următoarea zi lucrătoare. După confirmarea comenzii, vei primi un e-mail/SMS cu detaliile privind livrarea.

În funcție de gradul de aglomerare al firmei de curierat, mai ales în această perioadă de criză sanitară, livrarea poate dura suplimentar încă 1-2 zile.

Opțiunea de a ridica coletul din depozit nu este disponibilă. Livrarea se va face direct la adresa indicată în procesul de comandă online.

Livrarea produselor se efectuează exclusiv pe teritoriul României. Când livrarea la nivel european va fi disponibilă, acest serviciu va fi semnalizat în coșul de cumpărături, împreună cu costul aferent.
În cazul produselor care nu mai sunt pe stoc, vei fi contactat de echipa noastră de suport pentru a stabili termenul de livrare în funcție de disponibilitatea stocului de la furnizori.
După ce am stabilit împreună un termen de livrare, depunem toate eforturile pentru a-l respecta. Totuși, pot apărea situații excepționale pe care nu le putem controla (crize care afectează transporturile internaționale și naționale, relația cu furnizorii noștri, situații datorate programului transportatorilor parteneri pe care nu le putem anticipa, condiții meteo extreme, dificultăți de acces la adresa etc.). În astfel de cazuri, vei fi informat rapid despre eventualele întârzieri, sau poți accesa contul tău pentru a verifica stadiul livrării de către curier.

După generarea AWB-ului (sau a notei de livrare) în platforma curierului, vei primi un e-mail/SMS de la repairit.ro cu detaliile despre livrare: număr AWB, numele firmei de curierat și un link pentru urmărirea online a întregului proces de livrare. Odată ce produsele din comanda ta părăsesc depozitul nostru și pleacă spre centrul logistic al curierului, vei primi o nouă noEficare e-mail de la noi. Este posibil ca și firma de curierat să-ți trimită o notificare e-mail sau SMS cu câteva ore înainte de livrare. Dacă ai pierdut aceste notificări e-mail, poți oricând verifica stadiul comenzii și al livrării în contul tău!

Toate livrările se efectuează prin transportatori autorizați, cu licență de transport național, respectând legislația privind protecția datelor personale.

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor și a prezentei Politici de retur, fiind în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță. După ce citești cu atenție informațiile de mai jos, te rugăm să completezi formularul de retur pentru a accelera întregul proces.

Produsele comandate online pot fi returnate fără a invoca vreun motiv, în termen de 14 zile de la primirea lor. Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul să se retragă din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 și art.14 din O.U.G Nr. 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care a intrat în posesia fizică a produsului.

Returnarea produselor de către consumator, în maxim 14 zile calendaristice de la data comunicării retragerii din contract prin completarea formularului de retur de mai jos, trebuie făcută cu aceleași mijloace cu care au fost livrate (folosind aceeași firmă de curierat cu care au fost livrate produsele). Repairit.ro va trimite curierul să ridice produsul/produsele, costul returului urmând a fi refacturat către consumator, plus o sumă de 10 LEI pentru procesarea returului și reintroducerea în inventarul depozitului.

Recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor (cutie, bax, palet etc.).

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferită de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014. repairit.ro va rambursa în cel mai scurt timp contravaloarea produsului (maximum 14 zile calendaristice) de la data informării repairit.ro de către consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului, cu condiția să fi primit produsul returnat în termenul legal de 14 zile de la data retragerii din contract anunțată de consumator.

Dacă este returnată integral o comandă, repairit.ro va returna contravaloarea produselor și costul transportului cu care comanda a fost livrată către consumator. Dacă a fost un retur parțial (doar o parte din produsele dintr-o comandă), atunci repairit.ro va returna doar valoarea produselor returnate.
Rambursarea banilor se va face prin mijloace electronice (refund pe contul de card sau ordin de plată pentru comenzile ce au fost achitate prin ramburs sau transfer bancar).

Repairit.ro poate amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului, verificarea sa și acceptarea returului. Suma ce va fi returnată va fi calculată în funcție de integritatea produsului și posibilitatea de a fi revândut ca și produs resigilat, dar nu mai mult de -20% din valoarea achitată de consumator. Formularul de retur este un model și nu este obligatoriu. Conform OUG 34/2014, clientul trebuie să furnizeze datele complete necesare returnării. Clientul înțelege că odată completat formularul de retur, acesta accelerează procesul de retur. Adresa de retur va fi comunicată după primirea cererii de retur. Aceasta poate să difere în funcție de furnizorul produsului. După primirea produsului returnat, un specialist va examina integritatea produsului și va comunica prin e-mail către repairit.ro.
repairit.ro are dreptul de a refuza returul în următoarele situații:

  • În cazul înlocuirii produsului achiziționat cu un alt produs având alte specificații sau de un tip diferit sau cu număr de serie diferit (SN sau serial number); •
  • În cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 14 zile lucrătoare de la data intrării în posesie a bunului;
  • În cazul în care se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat, respectiv având toate etichetele intacte împreună cu toate documentele care au însoțit produsul livrat;
  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori, după caz, eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Produsele purtate, spălate sau care miros a parfum;
  • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (de ex.: ciorapi, lenjerie intimă, suzete, periuțe de dinți etc.);
  • Bunuri care sunt, după livrare, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • Dacă în comanda livrată existau mai multe produse identice și toate au fost desigilate și folosite.
    Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către consumator, acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere a produsului/produselor.
    Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deschis, accesorii lipsă, deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea produsului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea cumpărătorului, vom reexpedia bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către cumpărător.

Despre noi

Întrebări frecvente

Politica de confidențialitate

Livrare și retur

Politica de cookies

Termeni și condiții

Politica GDPR

ANPC | SAL

ANPC

anpc

Contact

POP’S FACTORY S.R.L.

Sediu: Jud. Ilfov, com. Mogoşoaia, şos. Bucureşti-Târgovişte, 148

Copyright © 2023 POPS FACTORY S.R.L., CUI: 48183964, Reg. Com. J23/3275/2023
netopica
Copyright © 2023 POPS FACTORY S.R.L., CUI: 48183964, Reg. Com. J23/3275/2023